Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 30 93 7306
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
30 93 7186
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
3,134
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OSSCA
BENDIX
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OCAP
MEYLE
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
VEMA
VEMA
SEAT
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
PROFIT
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
OEM
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
MAPCO
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
ASAM
MAXGEAR
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
COMLINE
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.