Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 10 92 8493
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
10 92 8494
Material
aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
fata
Tip montare
hidrolagar
Greutate (în kg)
1,118
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OSSCA
OCAP
OCAP
BENDIX
OEM
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
A.B.S.
FRAP
STARLINE
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
KLOKKERHOLM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FRAP
TOPRAN
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
SIDEM
SIDEM
NK
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
METZGER
SPIDAN
EUROBRAKE
MAPCO
MAXGEAR
SASIC
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
AYD
AYD
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.