Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 716 050 4142
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
A se schimba numai în perechi
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Lungime [mm]
331
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata stanga
Numar articol par
716 050 4141
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OCAP
OCAP
OCAP
FORD
FORD
FORD
FORD
DIEDERICHS
DIEDERICHS
PEX
PEX
FORD
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
ASHUKI
JP GROUP
VEMA
FRAP
MAPCO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
A.B.S.
VEMA
FRAP
KLOKKERHOLM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
TOPRAN
3RG
3RG
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
FORD
NK
SWAG
SWAG
METZGER
METZGER
METZGER
ASHIKA
JAPKO
METZGER
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
FORD
FORD
FORD
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BIRTH
JAPANPARTS
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
METZGER
METZGER
DEEZA
DEEZA
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.