Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 616 050 0009/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Numar articol par
616 050 0010/HD
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
BENDIX
FEBI BILSTEIN
OCAP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
ASHUKI
FRAP
VEMA
MAPCO
TOPRAN
DEEZA
TOPRAN
A.B.S.
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
3RG
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
TALOSA
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
NK
SPIDAN
KLOKKERHOLM
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RUVILLE
RTS
SIDEM
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
DITAS
DENCKERMANN
DITAS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
MONROE
OEM
RIW
RIW
DEEZA
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RIW
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.