Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 30-16 050 0038
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
fara articulatie de sarcina/ghidare
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
Axa fata stanga
Numar articol par
30-16 050 0037
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
ASHUKI
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
TALOSA
MEYLE
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
NK
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
SASIC
RTS
KLOKKERHOLM
SWAG
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
OPTIMAL
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MONROE
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RIW
RIW
RIW
KLOKKERHOLM
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
METZGER
ASHUKI
ASHUKI
DELPHI
DELPHI
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.