Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 29-16 050 0012
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
KLOKKERHOLM
ASHIKA
JAPKO
DIEDERICHS
PEX
FRAP
ASHUKI
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
MAPCO
A.B.S.
FORMPART
JP GROUP
MEYLE
SUZUKI
SPIDAN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAEWOO
SUZUKI
DAEWOO
DAEWOO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
TALOSA
SPIDAN
JP GROUP
NK
METZGER
EUROBRAKE
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
SASIC
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
METZGER
SIDEM
SWAG
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
KAMOKA
KAMOKA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
COMLINE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CTR
DENCKERMANN
DENCKERMANN
NPS
DJ PARTS
RIW
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
IPS Parts
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ASHUKI
JAPANPARTS
TRW
TRW
ASHUKI
MONROE
MONROE
OEM
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
RIW
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
METZGER
DEEZA
MOOG
MOOG
DELPHI
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.