Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 116 050 8298/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Tip legatura
brat suspensie
Material
aluminiu
Lungime [mm]
273
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
fata
Partea de montare
Axa fata dreapta
Varianta heavy-duty
Numar articol par
116 050 8297/HD
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
OSSCA
OSSCA
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOPRAN
DIEDERICHS
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
ASHUKI
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
FRAP
DEEZA
DEEZA
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
FRAP
SWAG
SWAG
SWAG
3RG
FEBI BILSTEIN
SWAG
FEBI BILSTEIN
SIDEM
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
TALOSA
MAPCO
MAPCO
NK
NK
METZGER
EUROBRAKE
METZGER
LUO'S
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
METZGER
AUDI
AUDI
SKODA
AUDI (FAW)
VW (SVW)
AUDI
AUDI (FAW)
AUDI
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI (FAW)
AUDI
SASIC
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
DITAS
RIW
RIW
MOOG
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BUGIAD
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
MOOG
MOOG
MOOG
DEEZA
DEEZA
DEEZA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.