Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 116 050 0012
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
TOPRAN
ASHUKI
JP GROUP
JP GROUP
PEX
DIEDERICHS
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
3RG
3RG
3RG
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
NK
MAPCO
MAPCO
MAPCO
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
SIDEM
METZGER
METZGER
METZGER
SEAT
RTS
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
OEM
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
RIW
RIW
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
RIW
DEEZA
DEEZA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.