Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: G6-1225
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
stanga
Partea de montare
partea de jos
Tip legatura
brat suspensie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
fara articulatie de sarcina/ghidare
Material
tabla de otel
Numar bucati necesare
1
Numarul gaurilor de fixare
3
diametrul punctelor de fixare (mm)
12,2
Nr. articol al accesoriului recomandat
G3-927
Numar articol par
G6-1224
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
VEMA
FEBI BILSTEIN
TALOSA
MEYLE
FRAP
ALANKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
NK
MAPCO
RTS
KLOKKERHOLM
SWAG
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
COMLINE
DJ PARTS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OEM
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.