Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: G5-724
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Partea de montare
stanga
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
spate
Tip legatura
brat suspensie
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Bolt-? [mm]
14,1
Material
aluminiu
Lungime [mm]
306
Filet exterior (mm)
M14 x 1,50 RHT M
Numar bucati necesare
1
Tip montare
suport cauciuc-metal
diametrul punctelor de fixare (mm)
12,2
Numar articol par
G5-723
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
JP GROUP
JP GROUP
SWAG
SWAG
A.B.S.
SIDEM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
3RG
MEYLE
MEYLE
ALPINA
ALPINA
ALPINA
ALPINA
ALPINA
ALPINA
ALPINA
ALANKO
FEBI BILSTEIN
TALOSA
NK
TOPRAN
SPIDAN
METZGER
MAPCO
METZGER
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
MOOG
BIRTH
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OEM
TRW
TRW
MONROE
QUINTON HAZELL
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.