Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 40626
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
40625
Dimensiune conus [mm]
21
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
4,92
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
CAUTEX
ASMETAL
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FORD
FORD
STARLINE
ASVA
A.B.S.
ASVA
FEBEST
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
FRAP
OEM
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
SPIDAN
NK
SWAG
NK
NK
NK
MAPCO
MAPCO
MAPCO
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
EUROBRAKE
SIDEM
MEYLE
MAXGEAR
SASIC
SASIC
STELLOX
STELLOX
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
KAGER
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FEBEST
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
FEBEST
FEBEST
FEBEST
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.