Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 40438
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
40439
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa spate dreapta
Tip montare
suport cauciuc-metal
Greutate (în kg)
1,325
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FARE SA
TOPRAN
FORMPART
FORMPART
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
VEMA
ASVA
ASVA
ASVA
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
AUTOMEGA
SWAG
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
OEM
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
CAUTEX
CAUTEX
NK
GSP
NK
MAPCO
MAPCO
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
ASAM
ASAM
MAXGEAR
TRISCAN
SIDEM
KAGER
AYD
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BORG & BECK
BUGIAD
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
AUTLOG
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
MONROE
QUINTON HAZELL
RIW
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
MOOG
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.