Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 39603
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
39604
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
5,320
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
RTS
CAUTEX
OCAP
BENDIX
OCAP
OCAP
AUTOMEGA
ASMETAL
DIEDERICHS
DIEDERICHS
OCAP
OCAP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
MALÒ
FARE SA
TOPRAN
A.B.S.
A.B.S.
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FRAP
PROFIT
VEMA
BIRTH
BIRTH
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
3RG
STARLINE
MAPCO
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
3RG
UNIGOM
OEM
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
OPEL
OPEL
OPEL
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
NK
NK
NK
NK
KLOKKERHOLM
NK
GSP
STELLOX
NISSAN
NISSAN
NISSAN
TALOSA
STELLOX
METZGER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
SWAG
SIDEM
TOPRAN
ASAM
ASHIKA
MAXGEAR
JAPKO
MAXGEAR
ASHIKA
JAPKO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
BOGE
BOGE
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RUVILLE
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RTS
RTS
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
FENOX
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
KAWE
FLENNOR
KAWE
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
NPS
NIPPARTS
ASHUKI
ASHUKI
MOOG
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
RIW
FARE SA
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.