Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 37291
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
37292
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
2,669
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OSSCA
BENDIX
BENDIX
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
ORIGINAL IMPERIUM
A.B.S.
VEMA
FRAP
BIRTH
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
SWAG
3RG
3RG
3RG
MASTER-SPORT
OEM
STARLINE
STARLINE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
FARE SA
NK
SPIDAN
SPIDAN
GSP
GSP
STELLOX
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
METZGER
EUROBRAKE
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
SEAT
SKODA
SKODA
SEAT
SKODA
SKODA
SEAT
SKODA
SKODA
ASAM
MAXGEAR
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
RTS
STELLOX
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
COMLINE
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
RIW
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
RIW
FEBEST

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.