Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 32326
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Tip montare
suport cauciuc-metal
Greutate (în kg)
2,93
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OSSCA
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
VEMA
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
FRAP
SWAG
3RG
3RG
3RG
OEM
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
STARLINE
SEAT
SEAT
SEAT
AUDI
SEAT
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
STELLOX
METZGER
METZGER
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
MAXGEAR
SASIC
RTS
TRISCAN
TRISCAN
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
AYD
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BUGIAD
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.