Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 31718
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
31719
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Suprafata
lacuit
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
2,55
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
FEBEST
RTS
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
KLOKKERHOLM
Metalcaucho
OCAP
OCAP
FARE SA
MEYLE
OCAP
OCAP
OCAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
STARLINE
A.B.S.
PROFIT
VEMA
BIRTH
BIRTH
MALÒ
FRAP
3RG
JP GROUP
OEM
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
CITROËN
PEUGEOT
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
FORMPART
SPIDAN
TOYOTA
MAPCO
NK
NK
NK
SASIC
SIDEM
SPIDAN
METZGER
MAPCO
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
TOPRAN
STELLOX
STELLOX
SWAG
TRISCAN
SIDEM
KAGER
KAMOKA
KAMOKA
AYD
RUVILLE
RTS
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
IPS Parts
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
MONROE
MDR
RIW
RIW
RIW
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
STC
ASHUKI
FEBEST
FEBEST
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.