Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 29505
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
29506
Diametru exterior
17
Culoare
negru
Material
fonta
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
CAUTEX
CAUTEX
CAUTEX
OCAP
OCAP
BENDIX
FRAP
OCAP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FORMPART
VEMA
VEMA
FRAP
STARLINE
MAPCO
SIDEM
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
BIRTH
BIRTH
PROFIT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
OEM
MAGNETI MARELLI
3RG
JP GROUP
JP GROUP
OCAP
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
FIAT
LANCIA
NK
NK
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
SWAG
FIAT
LANCIA
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
FIAT
LANCIA
FIAT
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
REDAELLI RICAMBI
FIRST LINE
RIW
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.