Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 26454
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
26453
Diametru exterior
22
Material
fonta
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
10,700
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
FORMPART
TOPRAN
A.B.S.
FORMPART
VEMA
VEMA
SOMORA
OEM
AUTOMEGA
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
STARLINE
TALOSA
TALOSA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
SPIDAN
MAPCO
NK
NK
NK
SPIDAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
METZGER
MAGNETI MARELLI
SWAG
SIDEM
SIDEM
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
SASIC
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
STARLINE
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RTS
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MDR
NIPPARTS
ASHUKI
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MOOG
RIW
RIW
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.