Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 22747
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
22750
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
2,600
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
ASVA
FEBEST
ASVA
ASVA
ASVA
FEBEST
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
KLOKKERHOLM
ORIGINAL IMPERIUM
MALÒ
A.B.S.
OEM
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
MEYLE
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
SIDEM
FORMPART
SPIDAN
NK
FARE SA
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SPIDAN
SPIDAN
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MAPCO
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
ASHIKA
JAPKO
SWAG
STARLINE
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
METZGER
BOGE
BOGE
SASIC
AYD
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
DITAS
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MDR
MDR
NPS
ASHUKI
ASHUKI
MOOG
MOOG
RIW
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
RIW
MGA
KAVO PARTS
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.