Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 22708
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
22707
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
7,099
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
Metalcaucho
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
MEYLE
OCAP
OCAP
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
VEMA
STARLINE
FARE SA
FARE SA
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FRAP
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
A.B.S.
A.B.S.
OEM
VEMA
PROFIT
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
3RG
3RG
MAPCO
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
OCAP
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
MAPCO
NK
NK
3RG
NK
METZGER
SASIC
SASIC
SIDEM
SIDEM
STELLOX
SPIDAN
METZGER
METZGER
HUTCHINSON
ASAM
SWAG
TOPRAN
MAXGEAR
MAXGEAR
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAMOKA
RTS
RTS
MASTER-SPORT
AYD
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
MOOG
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
STC
DELPHI
DELPHI
FARE SA
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.