Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 21955
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
21953
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
3,850
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
STARLINE
STARLINE
SIDEM
SIDEM
SIDEM
KLOKKERHOLM
A.B.S.
MEYLE
OEM
VEMA
FRAP
MAGNETI MARELLI
3RG
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
JP GROUP
JP GROUP
FRAP
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
MASTER-SPORT
SPIDAN
SPIDAN
FIAT
FIAT
FIAT
MAPCO
NK
NK
FIAT
FIAT
FIAT
STELLOX
SPIDAN
METZGER
METZGER
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
KAMOKA
SASIC
SASIC
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DITAS
DENCKERMANN
FIRST LINE
RIW
RIW
RIW
RIW
MOOG
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
MGA
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.