Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 21446
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
21445
Material
fonta de aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
deasupra
Greutate (în kg)
1,503
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
REDAELLI RICAMBI
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
SWAG
DIEDERICHS
DIEDERICHS
OCAP
OSSCA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
A.B.S.
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
MERCEDES-BENZ
FRAP
FRAP
FRAP
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ALANKO
ALANKO
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
TALOSA
TOPRAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
NK
NK
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAXGEAR
OCAP
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
BOGE
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
RIW
RIW
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.