Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 21251
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
21252
Diametru exterior
54
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
stanga
Greutate (în kg)
3,020
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
FORD
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORD
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MAPCO
A.B.S.
OEM
KLOKKERHOLM
TOPRAN
SIDEM
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
SWAG
STELLOX
METZGER
MEYLE
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
BORG & BECK
FENOX
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
DELPHI
FARE SA
VAICO
FORD USA
FORD USA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.