Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 15769
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
15768
Culoare
negru
Material
fonta
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
3,300
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FORMPART
MALÒ
MALÒ
JP GROUP
OEM
STARLINE
STARLINE
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
KLOKKERHOLM
A.B.S.
FRAP
MEYLE
FRAP
VEMA
BIRTH
BIRTH
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
OCAP
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
FIAT
FIAT
MAPCO
NK
NK
FIAT
MAPCO
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
STELLOX
STELLOX
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAMOKA
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
REDAELLI RICAMBI
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.