Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 15678
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
2,160
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
OCAP
DIEDERICHS
OEM
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
SWAG
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
STARLINE
STARLINE
SPIDAN
SPIDAN
NK
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
STELLOX
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
SIDEM
SEAT
SEAT
SEAT
MAXGEAR
RTS
TRISCAN
SIDEM
KAGER
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
AYD
AYD
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.