Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 14244
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
14243
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
stanga
Greutate (în kg)
2,5251
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORD
OEM
MASTER-SPORT
QUINTON HAZELL
ASSO
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
VEMA
FORD
MAPCO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
STARLINE
STARLINE
A.B.S.
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
KLOKKERHOLM
AUTOMEGA
TOPRAN
SIDEM
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
FORD USA
NK
NK
SWAG
STELLOX
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MEYLE
ASHIKA
MAXGEAR
MAXGEAR
JAPKO
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
FORD USA
FORD USA
AYD
AYD
FORD USA
FORD USA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
REDAELLI RICAMBI
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
FORD USA
MDR
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
FARE SA
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.