Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 14151
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
14152
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
3,000
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
BENDIX
CAUTEX
CAUTEX
OCAP
OEM
ASHUKI
ASHUKI
DIEDERICHS
DIEDERICHS
VEMA
FRAP
FARE SA
A.B.S.
BIRTH
BIRTH
LEMFÖRDER
MEYLE
TALOSA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SIDEM
FORMPART
SPIDAN
SPIDAN
SAKURA
SAKURA
SPIDAN
MAPCO
STELLOX
STELLOX
NISSAN
NISSAN
STELLOX
METZGER
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ASHIKA
JAPKO
SASIC
OCAP
SWAG
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
AYD
RUVILLE
RTS
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
JAPKO
ASHIKA
IPS Parts
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
KEY PARTS
MONROE
MDR
MDR
NPS
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
JAPANPARTS
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.