Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 12529
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
12528
Lungime [mm]
270
Material
fonta de aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
2,471
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
OSSCA
OCAP
BENDIX
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
OEM
STARLINE
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
SWAG
A.B.S.
A.B.S.
FRAP
VEMA
PROFIT
VEMA
3RG
3RG
MEYLE
ALANKO
ALANKO
ALANKO
MASTER-SPORT
OCAP
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
MAPCO
TOPRAN
NK
NK
SPIDAN
STELLOX
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
ASAM
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RTS
AYD
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
BIRTH
RIW
RIW
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
ASHUKI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.