Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 12045
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
12044
Filet interior (mm)
M12 x 1,25
Culoare
negru
Material
otel
Material
fonta
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Cap bolt-? [ mm ]
17
Greutate (în kg)
4,000
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
OSSCA
MEYLE
OEM
OCAP
OCAP
OCAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FRAP
STARLINE
VEMA
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
PROFIT
VEMA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ORIGINAL IMPERIUM
MAGNETI MARELLI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
3RG
3RG
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
OCAP
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
NK
NK
NK
NK
SASIC
SIDEM
SIDEM
STELLOX
TALOSA
METZGER
EUROBRAKE
SWAG
FIAT
LANCIA
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
TOPRAN
STELLOX
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
OPTIMAL
REDAELLI RICAMBI
FIRST LINE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
MGA
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.