Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 10797
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
10796
Culoare
negru
Material
fonta
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata sus
Partea de montare
stanga
Greutate (în kg)
2,200
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
BENDIX
OSSCA
Metalcaucho
OCAP
OCAP
SWAG
OEM
FARE SA
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FRAP
FRAP
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
BIRTH
PROFIT
3RG
ALANKO
KLOKKERHOLM
TALOSA
TALOSA
TOPRAN
TOPRAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
MAPCO
NK
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MAXGEAR
OCAP
TRISCAN
KAGER
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
MONROE
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.