Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 07854
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
pe ambele parti
Greutate (în kg)
2,143
Atentie la informatii de service
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OEM
MEYLE
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
VEMA
VEMA
VEMA
VEMA
SEAT
SEAT
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
PROFIT
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
TALOSA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
CAUTEX
CAUTEX
NK
STELLOX
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
REDAELLI RICAMBI
MAXGEAR
RTS
FEBI BILSTEIN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
METZGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
AYD
AYD
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
FARE SA
MOOG
MOOG
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.