Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 045930B
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
dreapta
Tip legatura
brat suspensie
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Material
tabla de otel
Filet exterior (mm)
M12 x 1,50 RHT M
Numar bucati necesare
1
Dimensiune conus [mm]
14,9
Unitate de calitate
set
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
ZF Parts
ZF Parts
BENDIX
OEM
BENDIX
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OCAP
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
DIEDERICHS
VEMA
VEMA
FRAP
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
AUDI
AUDI
AUDI
SEAT
SKODA
DEEZA
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ZF Parts
SWAG
3RG
3RG
SWAG
SIDEM
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
METZGER
METZGER
LUO'S
RTS
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
RTS
KAMOKA
DITAS
ZF Parts
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BUGIAD
BUGIAD
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
TRW
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
MOOG
MOOG
DEEZA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.