Brat, suspensie roata VW GOLF/JETTA II Marire poza

Brat, suspensie roata VW GOLF/JETTA II

OEM: 37186
Cod webshop: W02398261
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 138.63 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
37306
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
3,134
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OSSCA
BENDIX
JPGROUP
KEYPARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
FAIAutoParts
FAIAutoParts
JPGROUP
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
FARESA
VAICO
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
JPGROUP
OEM
MEYLE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
VEMA
VEMA
OCAP
SEAT
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
TRUCKTECAUTOMOTIVE
A.B.S.
PROFIT
FRAP
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
OCAP
SWAG
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
MAPCO
MEYLE
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
LEMFÖRDER
ASAM
MAXGEAR
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
MASTER-SPORT
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG&BECK
BORG&BECK
TOPRAN
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
COMLINE
COMLINE
JPGROUP
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEYPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.