Brat, suspensie roata VW A4/A6/PASSAT ( D)HD Marire poza

Brat, suspensie roata VW A4/A6/PASSAT ( D)HD

OEM: 116 050 0031/HD
Cod webshop: W02318147
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 331.27 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Tip legatura
brat suspensie
Material
aluminiu
Dimensiune conus [mm]
16
Lungime [mm]
365
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
fata
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
OCAP
PEX
ASHUKI
FEBIBILSTEIN
DEEZA
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
OSSCA
FRAP
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
3RG
SIDEM
FEBIBILSTEIN
KRAFTAUTOMOTIVE
AUDI
BENDIX
SKODA
AUDI(FAW)
AUDI
SKODA
AUDI
SKODA
AUDI(FAW)
TRUCKTECAUTOMOTIVE
AUDI
SKODA
AUDI
SKODA
AUDI(FAW)
AUDI
SKODA
TOPRAN
AUDI(FAW)
VW(SVW)
NK
NK
MAPCO
SPIDAN
METZGER
METZGER
SASIC
METZGER
DIEDERICHS
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
MOOG
BORG&BECK
FORMPART
BUGIAD
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
OPTIMAL
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
JPGROUP
TRW
TRW
MONROE
OEM
QUINTONHAZELL
FAIAutoParts
DELPHI
SCTGermany
VAICO
DEEZA
MEYLE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.