Brat, suspensie roata SUZUKI SWIFT 1,3/1,5/1,3DDIS 05- Marire poza

Brat, suspensie roata SUZUKI SWIFT 1,3/1,5/1,3DDIS 05-

OEM: ADK88620
Cod webshop: W02100719
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 1
Pret: 235.89 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Culoare
negru
Material
otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
3,11
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BENDIX
ASVA
MDR
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
JAPANPARTS
NPS
NPS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
RIW
RIW
MOOG
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
MEYLE
FRAP
TALOSA
ASVA
SPIDAN
SPIDAN
FORMPART
SPIDAN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
FEBEST
SUZUKI
SUZUKI
SPIDAN
JPGROUP
NK
SPIDAN
SPIDAN
NK
MAPCO
ASVA
MAPCO
STELLOX
METZGER
MAGNETIMARELLI
KLOKKERHOLM
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
ASVA
JAPKO
SASIC
SIDEM
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
KAMOKA
FEBEST
STARLINE
SIDEM
SIDEM
AYD
RUVILLE
BORG&BECK
BORG&BECK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
OCAP
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DJPARTS
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
ASHUKI
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
ASHIKA
IPSParts
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
TRW
DIEDERICHS
TRW
TRW
KEYPARTS
KEYPARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
MDR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.