Brat, suspensie roata RENAULT KANGOO 98- Marire poza

Brat, suspensie roata RENAULT KANGOO 98-

OEM: 16-16 050 0008/HD
Cod webshop: W02372187
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 241.55 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Numar articol par
16-16 050 0007/HD
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
FRAP
DEEZA
A.B.S.
FORMPART
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
3RG
3RG
FEBIBILSTEIN
FEBIBILSTEIN
SASIC
TALOSA
JPGROUP
KRAFTAUTOMOTIVE
KLAXCARFRANCE
NK
SPIDAN
NISSAN
NISSAN
PEX
NISSAN
METZGER
EUROBRAKE
KLOKKERHOLM
SWAG
SWAG
SIDEM
TOPRAN
ASHIKA
JAPKO
DIEDERICHS
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RTS
RTS
ASHUKI
RTS
KAMOKA
DITAS
DITAS
BLUEPRINT
BORG&BECK
BIRTH
JAPANPARTS
COMLINE
DITAS
VEMA
DENCKERMANN
DITAS
OPTIMAL
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
MEYLE
MONROE
OEM
NIPPARTS
QUINTONHAZELL
JPGROUP
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
METZGER
DEEZA
MOOG
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
RIW
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
VAICO
MAPCO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.