Brat, suspensie roata NISSAN PRIMERA 90-01 Marire poza

Brat, suspensie roata NISSAN PRIMERA 90-01

OEM: ADN18640
Cod webshop: W02134067
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 1
Pret: 186.53 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
ADN18639
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
1,540
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ASVA
ASVA
DIEDERICHS
VAICO
MOTAQUIP
DIEDERICHS
VEMA
KLOKKERHOLM
A.B.S.
A.B.S.
FRAP
LEMFÖRDER
ASVA
MASTER-SPORT
TALOSA
JPGROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SAKURA
FEBEST
SPIDAN
MAPCO
NK
NK
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ASVA
NISSAN
NISSAN
STELLOX
STELLOX
METZGER
MAGNETIMARELLI
MAXGEAR
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
BENDIX
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG&BECK
BENDIX
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
OCAP
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
TRW
ASHIKA
MONROE
MONROE
JAPANPARTS
MDR
MDR
MDR
NPS
ASHUKI
ASHUKI
MOOG
JAPKO
RIW
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
MGA
KAVOPARTS
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
FARESA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.