Brat, suspensie roata NISSAN PRIMERA 02- Marire poza

Brat, suspensie roata NISSAN PRIMERA 02-

OEM: ADN186101
Cod webshop: W02329507
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 324.42 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
ADN186100
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
4,730
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ASVA
ASVA
FEBEST
MOOG
RIW
RIW
RIW
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MGA
KAVOPARTS
DELPHI
VAICO
A.B.S.
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
MEYLE
TALOSA
JPGROUP
JPGROUP
ASVA
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
FEBIBILSTEIN
SPIDAN
NK
MALÒ
ASVA
NK
MAPCO
MAPCO
GSP
STELLOX
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ASVA
NISSAN
STELLOX
SPIDAN
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
JAPKO
BENDIX
ASHIKA
JAPKO
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RTS
RUVILLE
RTS
OCAP
AYD
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
BORG&BECK
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
ASHUKI
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
JAPKO
DIEDERICHS
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
IPSParts
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MONROE
MONROE
KLOKKERHOLM
MONROE
MONROE
MDR
MDR
MDR
MDR
NPS
NPS
ASHUKI
FEBEST

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.