Brat, suspensie roata MERCEDES-BENZ W211 02- Marire poza

Brat, suspensie roata MERCEDES-BENZ W211 02-

OEM: 21444
Cod webshop: W02303536
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 325.97 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
21443
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Material
fonta de aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Tip montare
suport cauciuc-metal
Greutate (în kg)
1,707
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MEYLE
MEYLE
JPGROUP
FORMPART
FORMPART
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FRAP
STARLINE
TRUCKTECAUTOMOTIVE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
KLOKKERHOLM
OCAP
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
TOPRAN
KRAFTAUTOMOTIVE
TALOSA
TALOSA
SIDEM
NK
MAPCO
OSSCA
STELLOX
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
MAXGEAR
SASIC
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
SWAG
AYD
RTS
KAMOKA
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
DIEDERICHS
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEYPARTS
MONROE
RIW
DIEDERICHS
MOOG
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
FAIAutoParts
DELPHI
FARESA
FARESA
VAICO
OEM
JPGROUP
JPGROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.