Brat, suspensie roata FORD FOCUS 1,4-2,0 98- Marire poza

Brat, suspensie roata FORD FOCUS 1,4-2,0 98-

OEM: 15681
Cod webshop: W02398325
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 251.58 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
15682
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
2,525
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BENDIX
OCAP
FORD
REDAELLIRICAMBI
AUTLOG
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEYPARTS
MONROE
MONROE
PATRON
FORD
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QHTalbros
MGA
FAIAutoParts
DELPHI
FARESA
VAICO
VAICO
OEM
FORMPART
OEM
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JPGROUP
JPGROUP
JPGROUP
FORD
MAPCO
MAPCO
STARLINE
ASVA
A.B.S.
FRAP
ASVA
FEBEST
MASTER-SPORT
FORD
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
PROFIT
KLOKKERHOLM
FORDUSA
FORDUSA
FORD
FORDUSA
ASMETAL
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
3RG
SIDEM
3RG
TALOSA
KRAFTAUTOMOTIVE
FORD
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
SWAG
STELLOX
MAPCO
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
DIEDERICHS
EUROBRAKE
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
BOGE
METZGER
DIEDERICHS
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
FORDUSA
FORDUSA
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
DIEDERICHS
FENOX
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
FORD
FIRSTLINE
FEBEST
FEBEST
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.