Brat, suspensie roata FIAT DOBLO/PALIO 96- Marire poza

Brat, suspensie roata FIAT DOBLO/PALIO 96-

OEM: 21955
Cod webshop: W02194700
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 224.08 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
21953
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
3,850
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OCAP
BENDIX
STARLINE
DELPHI
FARESA
VAICO
VAICO
OEM
STARLINE
SIDEM
SIDEM
SIDEM
KLOKKERHOLM
A.B.S.
MEYLE
OCAP
VEMA
FRAP
MAGNETIMARELLI
3RG
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
JPGROUP
JPGROUP
FRAP
TALOSA
OCAP
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
MASTER-SPORT
SPIDAN
OCAP
SPIDAN
FIAT
FIAT
FIAT
MAPCO
NK
NK
FIAT
FIAT
FIAT
FORMPART
STELLOX
SPIDAN
METZGER
METZGER
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
FORMPART
KAMOKA
SASIC
SASIC
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
DITAS
DITAS
FORMPART
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DITAS
DENCKERMANN
FIRSTLINE
RIW
RIW
FORMPART
RIW
RIW
MOOG
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
FORMPART
KEYPARTS
MONROE
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QHTalbros
QHTalbros
MGA
MGA
FAIAutoParts

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.