Brat, suspensie roata CITROEN BERLINGO 1,1-1,9D/PEUGEOT Marire poza

Brat, suspensie roata CITROEN BERLINGO 1,1-1,9D/PEUGEOT

OEM: 40-16 050 0004/HD
Cod webshop: W02385768
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 272.91 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata dreapta
Varianta heavy-duty
Numar articol par
40-16 050 0002/HD
Incarcare date...
BENDIX
KLOKKERHOLM
LEMFÖRDER
QUINTONHAZELL
QHBenelux
QUINTONHAZELL
QHBenelux
QHBenelux
QUINTONHAZELL
QHBenelux
QUINTONHAZELL
QHBenelux
QUINTONHAZELL
LEMFÖRDER
QHBenelux
QUINTONHAZELL
QHBenelux
QUINTONHAZELL
QHBenelux
RIW
RIW
FAIAutoParts
FAIAutoParts
FAIAutoParts
FEBIBILSTEIN
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VAICO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
DEEZA
A.B.S.
OCAP
A.B.S.
A.B.S.
FORMPART
LEMFÖRDER
3RG
3RG
3RG
3RG
CITROËN
CITROËN
PEX
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
TALOSA
MEYLE
PEX
JPGROUP
JPGROUP
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
NK
NK
SPIDAN
SASIC
SIDEM
FORMPART
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
SWAG
TOPRAN
SASIC
RTS
SIDEM
SIDEM
FORMPART
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
CITROËN
CITROËN
CITROËN
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
ASHUKI
BORG&BECK
BORG&BECK
BIRTH
COMLINE
RIW
METZGER
METZGER
METZGER
MOOG
VEMA
MOOG
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
MONROE
MONROE
MONROE
FRAP
MONROE
OEM
METZGER
RIW
DEEZA
QUINTONHAZELL
JPGROUP
JPGROUP
QUINTONHAZELL
QHBenelux

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.