Brat, suspensie roata CITROEN BERLINGO 1,1-1,9D 16MM Marire poza

Brat, suspensie roata CITROEN BERLINGO 1,1-1,9D 16MM

OEM: 11-16 050 0003/HD
Cod webshop: W02297864
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5
Pret: 311.33 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Echipament vehicul
pentru vehicule cu directie servoasistata
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata dreapta
Varianta heavy-duty
Numar articol par
11-16 050 0004/HD
Incarcare date...
BENDIX
KLOKKERHOLM
FEBIBILSTEIN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FORMPART
OCAP
FORMPART
FORMPART
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
3RG
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
MEYLE
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
KRAFTAUTOMOTIVE
FORMPART
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SASIC
SASIC
SIDEM
KLOKKERHOLM
METZGER
DIEDERICHS
METZGER
METZGER
METZGER
SWAG
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
RTS
SIDEM
TRISCAN
VEMA
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BIRTH
COMLINE
METZGER
METZGER
METZGER
FRAP
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
OEM
METZGER
RIW
RIW
FRAP
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
DEEZA
DELPHI
DELPHI
VAICO
LEMFÖRDER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.