Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 40114
Cod webshop: W02248528
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 296.68 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Material
fonta de aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
fata
Partea de montare
pe ambele parti
Greutate (în kg)
1,693
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
OCAP
OSSCA
DIEDERICHS
FAIAutoParts
DELPHI
SCTGermany
VAICO
OEM
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
JPGROUP
JPGROUP
JPGROUP
JPGROUP
JPGROUP
MEYLE
BENDIX
A.B.S.
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
PROFIT
PROFIT
VEMA
FRAP
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TRUCKTECAUTOMOTIVE
SWAG
3RG
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
OCAP
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
TALOSA
AUDI
SKODA
SKODA
OCAP
AUDI
SKODA
SKODA
AUDI
SKODA
TOPRAN
SKODA
NK
MAPCO
STELLOX
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
ASAM
MAXGEAR
FORMPART
SASIC
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
AYD
RTS
KAMOKA
DITAS
MOOG
FORMPART
BORG&BECK
BUGIAD
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
DIEDERICHS
KAWE
AUTLOG
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEYPARTS
MONROE
PATRON
QUINTONHAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.