Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 37349
Cod webshop: W02193678
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 397.44 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
37350
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Culoare
negru
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
5,31
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OCAP
OCAP
FORMPART
FARESA
FARESA
VAICO
OEM
FORMPART
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
DIEDERICHS
DIEDERICHS
MALÒ
CITROËN
BENDIX
PEUGEOT
STARLINE
ORIGINALIMPERIUM
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
BIRTH
FRAP
MAGNETIMARELLI
MEYLE
MASTER-SPORT
3RG
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MEYLE
CITROËN
PEUGEOT
TALOSA
TALOSA
FRAP
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
JPGROUP
OCAP
MAPCO
MAPCO
NK
3RG
SPIDAN
3RG
SIDEM
STELLOX
SPIDAN
METZGER
OCAP
EUROBRAKE
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
SASIC
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
OCAP
KAMOKA
RTS
RTS
AYD
BORG&BECK
BORG&BECK
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
DENCKERMANN
OCAP
FIRSTLINE
FIRSTLINE
RIW
RIW
RIW
RIW
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
FORMPART
OPTIMAL
TRW
MONROE
MOOG
MOOG
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QHTalbros
MGA
FAIAutoParts

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.