Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 33348
Cod webshop: W02302936
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 433.84 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
33210
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
deasupra
Greutate (în kg)
1,674
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MEYLE
MEYLE
SWAG
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
OEM
DIEDERICHS
DIEDERICHS
OCAP
OSSCA
JPGROUP
JPGROUP
FORMPART
FORMPART
MEYLE
FORMPART
A.B.S.
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TRUCKTECAUTOMOTIVE
FRAP
FRAP
FRAP
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ALANKO
ALANKO
KLOKKERHOLM
BENDIX
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
TALOSA
TOPRAN
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
SIDEM
BENDIX
SIDEM
NK
MAPCO
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAXGEAR
SIDEM
TRISCAN
BENDIX
KAGER
BOGE
SASIC
RUVILLE
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
BENDIX
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNELINE
BENDIX
FORTUNELINE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
OCAP
RIW
RIW
MOOG
QUINTONHAZELL
MGA
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
FARESA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.