Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 33209
Cod webshop: W02302933
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 326.20 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
33208
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
2,421
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MEYLE
TRUCKTECAUTOMOTIVE
JPGROUP
FORMPART
FORMPART
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OCAP
A.B.S.
FRAP
STARLINE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
OSSCA
KLOKKERHOLM
MASTER-SPORT
TOPRAN
KRAFTAUTOMOTIVE
TALOSA
KLAXCARFRANCE
SIDEM
NK
STELLOX
SWAG
STELLOX
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
MAPCO
MAPCO
MAXGEAR
SASIC
TRISCAN
KAGER
DIEDERICHS
METZGER
RUVILLE
AYD
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DIEDERICHS
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
DIEDERICHS
KEYPARTS
MONROE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QUINTONHAZELL
MGA
FAIAutoParts
DIEDERICHS
DELPHI
FARESA
VAICO
VAICO
OEM
JPGROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.