Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 05664
Cod webshop: W02604943
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 144.81 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
05666
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
2,9
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BENDIX
OCAP
JPGROUP
FRAP
VEMA
FRAP
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MAPCO
FORD
A.B.S.
KLOKKERHOLM
TOPRAN
3RG
SIDEM
3RG
TALOSA
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
FORD
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
SWAG
FEBIBILSTEIN
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
FORD
DIEDERICHS
MEYLE
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
FORDUSA
DIEDERICHS
RTS
AYD
FORDUSA
FORDUSA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG&BECK
FENOX
BIRTH
FORMPART
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DITAS
FIRSTLINE
MOOG
FORMPART
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
REDAELLIRICAMBI
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
JPGROUP
TRW
KEYPARTS
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QHTalbros
MGA
JPGROUP
MGA
FAIAutoParts
DELPHI
FARESA
FARESA
VAICO
VAICO
VAICO
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.