starter Marire poza

starter

HC-PARTS
OEM: JS357
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
0,8
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]
74
Numar dinti
8
Numar dinti
9
Numarul gaurilor de fixare
2
Pozitie initiala-Pinion [mm]
4,5
Incarcare date...
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
FARCOM
FARCOM
SPIDAN
SPIDAN
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
SPIDAN
FRIESEN
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DRI
DRI
DRI
DRI
DRI
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
FRIESEN
FRIESEN
HELLA
HELLA
HELLA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
BOSCH
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
OEM
LUCAS
LUCAS
LUCAS
LUCAS
UNIPOINT
VALEO
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.