starter Marire poza

starter

PRESTOLITE ELECTRIC
OEM: 860517
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Specificatie
KB type
Voltaj [V]
24
Putere electromotor [kW]
6,6
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Tipuri conectoare
IR
Numar dinti
12
Unghi de înclinare
185
Unghi de inchidere [grade]
146
Masa [g]
18000
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ELMOT
555
ELMOT
MONARK
MONARK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SCHMITZ CARGOBULL
SCHMITZ CARGOBULL
LETRIKA
SCHMITZ CARGOBULL
SCHMITZ CARGOBULL
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
BOSCH
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
BOSCH
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
BOSCH
555
DELCO REMY
REMY
DELCO REMY
REMY
DELCO REMY
REMY
555
EFEL
EFEL
EFEL
SCANIA
SCANIA
SCANIA
555
ELSTOCK
555
VALEO
VALEO
VOLVO
SCANIA
FRIESEN
FRIESEN
OEM
PRESTOLITE ELECTRIC
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
BOSCH
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LETRIKA
BOSCH
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
HELLA
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
555
REMY
DELCO REMY
REMY
SCANIA
AVF
AVF
AVF
AVF
LETRIKA
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PRESTOLITE ELECTRIC
ELMOT
ELMOT
ELMOT
555

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.